Odpady

Szanowni Państwo zgodnie z art. 5 p.1 pkt. 1 Ust. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach od 2018 roku, każdy z użytkowników będzie zobowiązany do podpisania umowy na wywóz odpadów komunalnych z podmiotem posiadającym koncesje na terenie Gminy Suchy Las. Powodem podjęcia takiej decyzji przez Zarząd były koszty wywozu w okresie od kwietnia do sierpnia 2017 była to kwota 13.000 tyś. zł. analogicznie do okresu z 2016 roku jest wyższa o ok. 4-5 tyś. Zł. do zakończenia sezonu mamy dwa miesiące. Taka niegospodarność spowodowana jest prawdopodobnie dowożeniem przez niektórych użytkowników odpadów z własnych gospodarstw domowych do pojemnika na ogrodzie. Jednocześnie informujemy iż z rokiem 2018 nie będzie możliwości składowania odpadów pochodzenia roślinnego na parkingu z uwagi na brak miejsca, w związku z tym każdy będzie zobowiązany do zagospodarowania na terenie swojej działki trawy, liści, gałęzi. Parking zostanie pomniejszony o połowę a powodem tej decyzji jest koszt dzierżawy gruntu od Nadleśnictwa.